ska de va så här??

har bytt till blogg från nogg nu.. e lite små less på nogg nu.. idag har jag leggat pricis hela dan. har inte haft nå lust alls o så har jag problem med min mage, så jag får ju kramper hela tiden =/ o så har jag försökt pluggat oxå. men de går inte heller bra! vet inte vad de e för fel på mej nu! o så känns de som alla har försvunnit från en.. elr så har dom ändras. varför ska de va så för?? saknar vissa jätte mycket, som man typ aldrig träffar nu.. o när man ses så känns de som dom inte vet vad dom ska prata om.. varför skka de bli så för?! känns som alla har försvunnit sen jag flyttade till stan elr när jag vart singel! varför ska de va så för?? kan nån förklara de för mej?? känns som nu iaf att jag har mina klass kompisar o vännerna i ström kvar!! men saknar vissa av järpen folket?? HALLÅ vart håller ni hus? elr e de jag som har blivit ändrat på mej?? jag vet inte, elr jag tycker att jag inte har de!

men slut på mitt jävla babbel!!

ska FÖRSÖKA plugga nu! utan att komma på nått som jag måste göra innan. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0