taaadaaa!

fan vad jag har skrivit mycket idag.tror jag aldrig har skrivt så många inlägg på en dag :P
har hjälp syster min med ett arbete som hon ska skriva rent. o jag hade ju inge bättre för mej så jag stälde upp.
men fan vad mycket de va. o de handlar om konstiga sjukdomar o grejer. o jag e inte klar än. de e fan flera miljoner sidor känns de som. men har lärt mej en massa nu om sköld skader o massa annat, men lävel försvinna imorgon.
men de gick bra iaf tills jag fick ont i den färbaskade ryggen!  ska bli så skönt imorgon när jag ska till sjukgymnasten.
o så ska jag fortsätta med syrrans arbete. sen så ska jag va barnvakt en sväng.
 sen blir de åre o kolla fall de finns nå fint där. sen så kanske jag ska ta o flörta lite med mamma så jag kan få följa med på bio. fall jag inte åker till stan då.
oo just ja e frida elr mathilda elr nån annan. när börjar vi på torsdag??
de skulle kanske va bra o veta :P
men nu ska jag kanske ta o sova elr kanske ta o kolla på nå film :)

god natt!

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Frida svarar:

jag skulle tro vi börjar 10 som vanligt, jag tror inte att hon är så snäll så hon låter oss skippa lektionen helt för vi ska ju ta skolfoto 10.40 så det blir ju ingen lång lektion.

2008-11-05 @ 00:34:08
URL: http://fridakalen.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja hon är ju det.

2008-11-05 @ 14:09:35
URL: http://fridakalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0