så underbart :)

sitter hemma hos pilla nu i ström. har väl vart här ett tag nu o har ingen lust alls o åka hem. men måste ju göra de nån gång oxå :P har haft de hur underbart som hälst. i torsdags vart de ju sundsvall med tjejgänget. o vi e så vimsig så vi tappade bort oss på dit vägen. körde runt i timrå i en halv timme. men sen hittade ve rätt. elr vi fick ringa o fråga :P sen va de bara i äg på birsta o shoppa :D men jag köpte inte så mycket. sen på hem vägen hamade man i värsta bil kön. stog där i en timma kanske. sen fick vi se att en bil hade blivit va kapad av en trakdorn. fan vad hämskt de va! sen vart de ju inte bätre av att man gick in på internet o läste att de va en döts olycka.. huva!! så vi körde väldigt sakta hem! sen va de bara sova o hela fredag sova :P sen på lördags va de halloween o kalas. o kalaste vart KANON bra. har aldrig haft så kul på halloween nån gång! gick o la mej nån gång vid 5 o klev upp vid 9. så va hyfsat sliten igår. så jag låg hela dan igår o måde dåligt. men de gjorde pilla oxå :P åååå nu sitter jag o funderar när man ska åka hme. men har inte så lust kommer sakna alla. men jag kommer ju tillbacks :P o så måste jag juh hem o kramas med mamma oxå o hälsa på alla där hemma. o så ska jag komma rygen på onsdag oxå. fan vad skönt de kommer bli! 




love too u<3<3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fanns det mycket blilligt på Birsta? Ska dit i måra :)

2008-11-03 @ 12:35:12
URL: http://mathildaaeriksson.blogg.se/
Postat av: G

Hej hej! Nu är det äntligen dax för en GRATIS design utlottning, kika in på http://babbidesign.blogg.se och kika om designen passar just dig! Välkommen.

2008-11-03 @ 12:40:14
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0