järpen!

ja nu e man hemma i järpen då hos mammi :) tror nog att mamma har saknat mej. för jag fick världens bamse kram när jag kom innan för dörren. o vovvana vart oxå glad. men åker i morgon igen till stan.. längat lite smått tills torsdag. för då ska jag, jossan, mathilda o frida jobba på guldgalan. kommer bli skoj de! bara man inte tappar nått elr klantar till sej /= sen e de ju skolfoto oxå på dan på skolan. sen e de fredag o då e de jag som ska gå på idrotten. känns som jag har missat den hur mycket som hällst! o de e inte bra! men nu måste jag ta o skärpa mej! sen e de helg! o då ska lilla jag bara ta de lungit! ska umgås med familjen o kanske ta o hälsa på malin. får se hur de blir!
men nu ska jag ta o käka mej lite lunch. men de blir nog bara mackor o oboy :P


heejdaa!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det kommer bli jätte kul på torsdagkväll tror jag!



Men shit, hade totalt glömt att vi ska ta skolfoto! Bra att du skrev det så jag inte skulle komma i mjukisbyxor eller nått :)

2008-11-04 @ 18:47:24
URL: http://fridakalen.blogg.se/
Postat av: Frida

Ne jag har ingenaning om hur mycke vi kommer få, det visar sig! :)

2008-11-04 @ 18:56:22
URL: http://fridakalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0